مصرف فلفل دلمه ای سبز برای زنان باردار ممنوع شد

فلفل دلمه ای سبز یا فلفل دلمه‌ای معمولاً به عنوان سبزیجات در نظر گرفته می‌شوند، اگرچه از نظر فنی نوعی میوه هستند.

فلفل دلمه ای دیواره های ضخیمی دارد، زنگوله ای شکل است و در رنگ های مختلفی از جمله قرمز، زرد و بنفش موجود است، فلفل دلمه ای سبز به سادگی فلفل دلمه ای نارس است، آنها نسبت به فلفل قرمز و زرد کمتر شیرین هستند و طعم کمی تلخ دارند.

فلفل دلمه سبز به ویژه سرشار از ویتامین C است، از آنجایی که این ویتامین محلول در آب است، بدن شما نمی تواند آن را به خوبی ذخیره کند، بنابراین باید به طور منظم آن را از رژیم غذایی خود دریافت کنید.

فلفل

ویتامین C برای بسیاری از عملکردهای ضروری بدن از جمله عملکرد مناسب ایمنی، سنتز کلاژن، متابولیسم مواد مغذی و غیره مورد نیاز است، همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو مضر محافظت می کند.

این سبزی ترد همچنین حاوی پروویتامین A است که بدن شما می تواند آن را به ویتامین A تبدیل کند.

علاوه بر این، فلفل‌های شیرین سبز کم کالری و نسبتاً کم کربوهیدرات هستند به علاوه، آنها منبع خوبی از فیبر هستند.
خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر مانند فلفل دلمه سبز می تواند به شما در حفظ وزن بدن یا حتی کاهش وزن کمک کند.

فلفل دلمه سبز کم کالری، سرشار از فیبر و سرشار از مواد مغذی دیگری است که بدن شما برای عملکرد بهینه به آن نیاز دارد. این باعث می شود آنها به یک مکمل عالی برای هر رژیم غذایی تبدیل شوند.

با این حال، بهتر است به جای افزایش مصرف فلفل، میوه ها و سبزیجات مختلف بخورید.

این به این دلیل است که افرادی که کل میوه و سبزیجات بیشتری مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که مقدار کمی از محصولات مصرف می‌کنند، سطح چربی بدنشان پایین‌تر است و وزن کمتری دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.