لامپ کم مصرف گل موجب روشن تر شدن پوست شما می شود

لامپ های کم مصرف اثرات سرطان زا دارند. مدرس گروه بیوفیزیک دانشکده پزشکی دانشگاه دیکل پروفسور. دکتر. سلیمان داسداغ گفت لامپ صرفه جویی که در فاصله کمتر از 1 متر استفاده می شود با ایجاد آلودگی الکترومغناطیسی باعث ایجاد مشکلات جدی برای سلامتی می شود.
در این مطالعات انجام شده در فرانسه مشخص شد زمانی که للامپ کم مصرف گل در فاصله مناسب استفاده نمی شوند، اشعه ماوراء بنفش B و C را پخش می کنند و باعث آسیب به پوست و چشم می شوند.
پروفسور دکتر.
داسداگ در بیانیه خود به خبرنگار AA اظهار داشت که با توسعه فناوری آلودگی الکترومغناطیسی افزایش می یابد و انتشار امواج الکترومغناطیسی در نتیجه استفاده بی دقت در خانه ها در معرض دید قرار می گیرند.
دسداغ با اشاره به اینکه امواج الکترومغناطیسی آنطور که تصور می شد تنها در تلفن های همراه یافت نمی شود، گفت: . «مردم در مورد استفاده از لامپ های کم مصرف در اروپا راهنمایی می شوند.
دانشمندانی وجود دارند که ادعا می کنند لامپ های کم مصرف به کاهش اثرات گرمایش جهانی کمک می کنند. با این حال، این لامپ ها باید با احتیاط استفاده شوند. مطالعات انجام شده توسط مراکز تحقیقاتی فرانسوی CRRIREM و VITO تاکید می کند که فاصله استفاده از لامپ ها بسیار مهم است. مراکز تحقیقاتی اعلام می کنند که نباید در فاصله کمتر از 1 متر در معرض این لامپ ها قرار گیرد.
یک لامپ صرفه جویی که در فاصله کمتر از 1 متر استفاده می شود، آلودگی الکترومغناطیسی ایجاد می کند و مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد می کند. در حالی که این یک واقعیت است که نمی توان در لامپ های آویزان شده به سقف به طور کامل از آلودگی محافظت کرد، حداقل به دلیل دوری، می توان اثرات مضر را در این شرایط به حداقل رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.