فروش بلوک دیواری سیمانی در سمنان ممنوع شد

بلوک بیسر گاهی اوقات به عنوان بلوک دیواری سیمانی در سمنان شناخته می شود یک بلوک ساختمانی بتنی توخالی و مستطیلی است که در ساخت دیوارهای خانه ها، ادارات، بلوک های آپارتمانی چند طبقه و ساختمان های صنعتی استفاده می شود.

سودمندی یک بلوک دیواری سیمانی در سمنان از اندازه های مدولار و دوره های آسان برای تنظیم آن ناشی می شود یکپارچگی ساختاری بلوک از میله‌های تقویت‌کننده فولادی ناشی می‌شود که به صورت عمودی قطره‌انداز و افقی تیرهای اتصال و لنگه‌ها در بلوک‌های بلوک دیواری سیمانی در سمنان به نام بلوک‌های ضربه‌ای قرار گرفته‌اند به عنوان بلوک سری 200 هنگامی که دوغاب 10 میلی متری بین بلوک ها را در نظر بگیرید.

در قفسه، بلوک دیواری سیمانی در سمنان دارای ابعاد 390 میلی متر طول 190 میلی متر ارتفاع 190 میلی متر عرض است اما هنگامی که در یک ملات 10 میلی‌متری گذاشته می‌شود، این ابعاد به طول 400 میلی‌متر در ارتفاع 200 میلی‌متر 190 میلی‌متر عرض می‌شود. تقویت‌کننده‌های فولادی به صورت افقی در بلوک دیواری سیمانی در سمنان ویژه‌ای به نام بلوک‌های ضربه‌ای قرار می‌گیرند که دیوار ساخته می‌شود.

بلوک

آرماتورهای فولادی نیز به صورت عمودی در برخی از هسته‌های توخالی قرار می‌گیرند، هنگامی که ارتفاع معینی از دیوار بلوک ساخته شد. پس از اینکه ملات سخت شد، ارتفاع دیوار بلوک بتنی با مخلوط مخصوص و روان بتن به نام دوغاب پر می‌شود سیمان، ماسه و آب که اغلب از سنگ‌های کوچک‌تر از بتن معمولی استفاده می‌کند برای پر کردن تمام یا برخی از هسته‌های توخالی.

در استرالیا، امروزه پر کردن تمام هسته های توخالی با دوغاب رایج است حتی اگر از دوغاب بیشتری استفاده شود، سازندگان متوجه می شوند که همه هسته ها را با دوغاب سریعتر پر می کنند که در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه می شود در سایر نقاط جهان، بلوک‌های بیسر به‌عنوان بلوک‌های بتنی، بلوک‌های خاکستری، بلوک‌های نسیمی، بلوک‌های خاکستری نیز شناخته می‌شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.