تخمه آفتابگردان چربی خون پرفروش ترین تخمه سال

دانه های آفتابگردان تقریباً به اندازه دانه کنف، دانه کتان و دانه چیا آهن دارند علاوه بر این، تخمه آفتابگردان چربی خون مملو از پروتئین های گیاهی، چربی های سالم و فیبر هستند.

اگرچه ممکن است تخمه آفتابگردان چربی خون کالری بسیار بالایی داشته باشند 97 کیلو کالری در یک قاشق غذاخوری تخمه آفتابگردان، اما سالم هستند.

آلیسا رامسی، متخصص تغذیه، به Women’s Health می گوید: «یک مزیت واضح برای سلامتی عمدتاً به سلامت قلب و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مربوط می شود.

تخمه آفتابگردان چربی خون حاوی ترکیبات گیاهی به نام فیتواسترول است اینها تضمین می کنند که کلسترول شما پایین می آید.

جسیکا کوردینگ، متخصص تغذیه می‌افزاید: «تخم آفتابگردان منبع عالی ویتامین E است که دارای خواص آنتی اکسیدانی است ویتامین E مواد شیمیایی مضر در بدن را خنثی می کند و همچنین به کاهش خطر تصلب شریان ها کمک می کند.

تخمه

خیلی از آن را سریع نمی خورید، دانه ها به دلیل داشتن مواد مغذی بسیار سیر کننده هستند، به طوری که شما سریعتر و طولانی تر سیر می شوید.

این شما را از خوردن تنقلات ناسالم که برای اندام مناسب نیستند، باز می دارد.

برای حافظه شما مفید هستند، ویتامین E که دانه ها مملو از آن هستند، یک ویتامین و آنتی اکسیدان مهم است که از مغز محافظت می کند. تخمه آفتابگردان همچنین حاوی کولین است که نقش مهمی در حافظه دارد.

این ماده حتی در پیشگیری از زوال عقل و بیماری آلزایمر نیز نقش دارد.

بنابراین تمام موارد مزایا هستند، اما مراقب باشید: برای اطمینان از اینکه بمب سدیمی دریافت نمی کنید، بهتر است تخمه آفتابگردان بدون نمک بخورید همچنین برای معده و روده شما بهتر است دانه های بدون پوسته را انتخاب کنید.

پوست می تواند بسیار سفت باشد، هضم آن را دشوار می کند و می تواند به شدت سقوط کند به علاوه: آنها همچنین بدون پوست بسیار خوشمزه تر هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.