با ذرت علوفه ای رقم مای در کمترین زمان هیکل ایده آل خود را به دست آورید

غلات کامل دارای طیف گسترده ای از فیتوکمیکال ها هستند که مزایای سلامتی را در کاهش خطر بیماری های مزمن نشان می دهند.

ذرت علوفه ای رقم مای به عنوان محصولی که معمولاً مصرف می‌شود، در مقایسه با سایر غلات کامل، دارای پروفایل‌های منحصربه‌فردی از مواد مغذی و فیتوکمیکال‌ها است.

مواد مغذی و فیتوکمیکال‌های ذرت شامل ویتامین‌ها A، B، E و K، مواد معدنی Mg، P، و K، اسیدهای فنولیک اسید فرولیک، اسید کوماریک و اسید سیرینگیک، کاروتنوئیدها و فلاونوئیدها آنتوسیانین‌ها و رژیم غذایی است.

فیبر شواهد علمی بیشتر و بیشتری نشان داده است که مصرف منظم ذرت غلات خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت نوع 2 و چاقی را کاهش می دهد و سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

ذرت

مطالعات بیشتری در مورد ترکیبات زیست فعال ذرت مرتبط با سلامت مورد نیاز است.
ذرت که به نام ذرت شناخته می شود، در آمریکا منشا می گیرد، در سال 1492 توسط یک کاشف اروپایی به نام کریستف کلمب کشف شد و بعداً طی 100 سال بعد به اروپا، چین و سراسر جهان معرفی شد، ذرت یکی از منابع اصلی غذایی در جهان است.

ذرت حاوی مقادیر قابل توجهی از ترکیبات زیست فعال است که مزایای سلامتی مطلوبی را فراتر از نقش آن به عنوان منبع اصلی غذا ارائه می دهد.

در کنار دانه ذرت، ذرت شیرین به عنوان یکی از محبوب ترین سبزیجات در آمریکای شمالی و چین محسوب می شود و محبوبیت آن در جهان به سرعت افزایش یافته است.

ذرت شیرین یکی از شش سبزی مصرفی در ایالات متحده است، ذرت شیرین کنسرو شده و منجمد تنها پس از کنسرو گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی منجمد در میان سبزیجات مصرف‌شده در ایالات متحده در رتبه سوم قرار دارد.
هر 100 گرم ذرت 365 کالری و هر 100 گرم ذرت شیرین 86 کالری دارد، کربوهیدرات ها و آب مواد شیمیایی اصلی ذرت هستند..

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.