دمپایی دخترانه خرگوشی فشار خون را تنظیم می کند

با مراقبت صحیح می توانید عمر دمپایی خود را افزایش دهید.

هنگام شستن، تمیز کردن و خشک کردن دمپایی، بهتر است نکات مراقبتی ما را در نظر بگیرید. پس همیشه مجبور نیستید فورا دمپایی نو بخرید!

پوشیدن دمپایی دخترانه خرگوشی در خانه به طور کلی خوب است.

به جلوگیری از حوادثی مانند لغزش کمک می کند، خانه شما را تمیزتر نگه می دارد و از گسترش عفونت های قارچی جلوگیری می کند.

همچنین می‌تواند موارد سرماخوردگی و آنفولانزا را کاهش دهد، درد پا را از سطوح داخلی او متوقف کند، از جوراب‌های شما محافظت کند و می‌تواند شما را بازدهی بیشتر کند.
وقتی در یک خانواده سنتی آسیایی بزرگ شده‌ام، همیشه در کودکی به من گفته می‌شود که کفش‌هایم را قبل از ورود به خانه‌مان در بیاورم یا به خانه هرکسی در این مورد.

وقتی دلیلش را می‌پرسیدند می‌گویم: «مامان گفت این رفتار خوب است.» بنابراین، من تصور می‌کنم که پوشیدن هر کفشی در خانه برای فردی که زبانش را نمی‌داند به اندازه صحبت کردن به زبان فیلیپینی غریبه است. راه رفتن با پای برهنه، احساس کاشی های سرد زیر پایم، هنجار من بود.

وقتی یکی از دوستانم قبل از ورود به آپارتمانش یک جفت دمپایی به من پیشنهاد داد، متوجه شدم شاید زمان آن رسیده است که آن را تغییر دهم.

او گفت که پوشیدن آنها در روز برای سلامت کلی او معجزه می کند و من همه برای بهبود کیفیت زندگی خود هستم، پس چرا آن را امتحان نکنم، درست است؟ به هر حال من چیزی برای از دست دادن نداشتم.

خوب، پس شاید من چند صد پزو برای خرید یک جفت دمپایی از دست دادم، اما این موضوع نیست.

در ابتدا احساس عجیبی داشتم، اما پس از مدتی، شروع به دیدن نتایج کردم.

علاوه بر این که دمپایی ها راحت و دنج هستند، در اینجا چهار دلیل دیگر وجود دارد که تصمیم گرفتم آنها را در خانه بپوشم.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.