مردی که از یخچال ویترینی خوابیده به عنوان تخت استفاده می کرد خبرساز شد!

یخچال ها برای موسسات پذیرایی مانند رستوران، اغذیه فروشی یا کلوپ شبانه، یخچال های درب شیشه ای به طور گسترده ای برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها استفاده می شوند.

همچنین برای یخچال ویترینی خوابیده ایده آل است که اقلام کنسرو و بطری را به طور برجسته به نمایش بگذارند تا توجه مشتریان را به خود جلب کنند.

وقتی کسب و کاری را راه اندازی می کنید، خرید لوازمی مانند یخچال نمایشگر درب شیشه ای مناسب برای شما یکی از مهم ترین چیزها خواهد بود.

خوب است بدانید که مدل های مختلفی برای گزینه های شما وجود دارد، علاوه بر اندازه ها و ظرفیت ها، سبک ها نیز موضوعی ضروری است که باید در نظر بگیرید.

شما می توانید با توجه به مواردی که سرو می کنید، به تعداد قوطی ها و بطری هایی که برای نگهداری و قرار دادن تجهیزاتی که قرار می دهید نیاز دارید، تصمیم بگیرید.

در این وبلاگ اکنون در مورد انواع مختلف یخچال ویترینی درب شیشه ای صحبت خواهیم کرد که می توانید از آنها استفاده کنید، برای سرو نوشیدنی های خود و می توانید آبجو بخرید.

به آن یخچال مینی مینی کانتر نیز گفته می شود، اگر محل کسب و کار شما فضای محدودی برای قرار دادن تجهیزات شما دارد، این یخچال های نوشیدنی کوچک در واقع گزینه ایده آلی برای قرار دادن به سادگی بر روی یک میز هستند.

طراحی خیره کننده ای دارند که به شما امکان می دهد چند عدد از آنها یا ده ها بطری نوشیدنی را در یک زمان نمایش دهید.

علاوه بر استفاده تجاری، برای کاربردهای مسکونی نیز مناسب است، زمانی که خانواده شما بیش از حد نوشیدنی سرد یا آبجو می نوشند.

برای یخچالی به سبک کانتر، می توانید به طور انعطاف پذیر آن را با انواع اجزا و لوازم جانبی برای ویژگی ها و عملکردهای مختلف مونتاژ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.