پودر رختشویی فله صادراتی در لیست پر فروش ترین کالا های صادراتی ایران قرار دارد

طرز استفاده از پودر رختشویی فله صادراتی برای شست و شو:

ظرفی که که با آن از پودر استفاده کردید فوراً هرگونه ریزش را تمیز کنید و دست‌ها و وسایلی را که برای ریختن یا اندازه‌گیری محصولات استفاده می‌کنید بشویید.

وقتی کارتان تمام شد، درب رختشویی را ببندید و قفل کنید، تا بچه های کوچک کنجکاو نتوانند وارد شوند.

به بطری های اسپری توجه ویژه ای داشته باشید. آنها منبع شایع مسمومیت تصادفی هستند و باید دور از دسترس کودک نگهداری شوند.

بسته های شوینده لباسشویی: هشدار برای والدین


مواد شوینده موجود در بسته های یکبار مصرف لباسشویی بسیار غلیظ و سمی است. اگر حتی مقدار کمی از مواد شوینده وارد دهان یا چشم کودک شود، می تواند باعث مشکلات جدی تنفسی یا معده، سوزش چشم و حتی کما و مرگ شود.

از آنجایی که بسته‌های مواد شوینده اغلب رنگ‌های روشن دارند و ممکن است شبیه به برخی از آب نبات‌ها یا خوراکی‌های صمغی به نظر برسند، کودکان به راحتی می‌توانند آن‌ها را با چیزی خوب برای خوردن اشتباه بگیرند.

گاز گرفتن یک بسته می تواند باعث ترکیدن آن شود و مواد شوینده را به دهان و گلو یا چشم کودک شلیک کند.

افزایش تماس با مراکز کنترل مسمومیت
بین 1 ژانویه 2012 تا 31 دسامبر 2017، مراکز کنترل مسمومیت ایالات متحده 72947 تماس مربوط به قرار گرفتن در معرض بسته‌های مواد شوینده مایع لباس‌شویی دریافت کردند.

بیشتر قرار گرفتن در معرض (91.7٪) شامل کودکان زیر 6 سال بود و برخی از آنها منجر به مشکلات جدی پزشکی، از جمله 2 مرگ در کودکان و 6 مرگ در بزرگسالان شد.

یک استاندارد ایمنی داوطلبانه اجرا شده است، اما به اندازه کافی در کاهش مواجهه موثر نبوده است. آکادمی اطفال آمریکا (AAP) از استاندارد ایمنی قوی تری حمایت می کند که از کودکان در برابر خطرات جدی این محصولات محافظت می کند.

بهتر است تا زمانی که تمام کودکانی که در خانه شما زندگی می‌کنند یا به خانه شما می‌روند، به جای بسته‌بندی، از محصولات سنتی مایع یا پودری استفاده کنید. سمیت مواد شوینده سنتی بسیار کمتر از پاکت های شوینده لباسشویی است.

اگر فرزند شما محتویات یکی از این بسته‌ها را در دهانش می‌برد یا در چشمش می‌افتد، فوراً با Poison Help با شماره 1-800-222-1222 تماس بگیرید.