لاستیک پراید یزد تایر مناسب ترین راه حمل و نقل دریایی است

هنگام رانندگی در یک خط مستقیم، چرخ در یک زاویه باقی می ماند.
چرا مهم است؟

برای به حداقل رساندن سایش و پارگی وسیله نقلیه خود و به حداکثر رساندن راحتی راننده و سرنشین. برای کاهش سایش تایرهای خود، به افزایش عمر و عملکرد آنها و بهبود مصرف سوخت کمک کنید.

برای بهبود هندلینگ و ایمنی رانندگی با کاهش مشکلات فرمان و پایداری. چرخ ها چگونه تراز می شوند؟ جزئیات سه تنظیم اصلی در طول تراز وجود دارد:

Camber: اگر از جلوی خودرو نگاه می کنید، زاویه چرخ، بر حسب درجه است.

کاستور: اگر در حال مشاهده کنار خودرو هستید، زاویه چرخش شیب رو به جلو یا عقب خطی را که از میان نقاط چرخش فرمان بالا و پایین کشیده شده است، مشخص می کند.

گاهی اوقات هنگام نصب لاستیک پراید یزد تایر ، توزیع وزن مجموعه تایر + چرخ به طور کامل در اطراف تایر یکسان نیست.

انگشت پا: این تفاوت در فاصله بین جلوی لاستیک ها و عقب لاستیک ها است.

هنگامی که یک ناحیه از قسمت های دیگر سنگین تر یا سبک تر باشد، یک چرخ از تعادل خارج می شود. نتیجه جهش یا لرزش است که می تواند عمر آج را کاهش دهد، لرزش را افزایش دهد و باعث ایجاد استرس در وسیله نقلیه شما شود.

بالانس تایر تفاوت وزن را جبران می کند تا مطمئن شود که وزن تایر متعادل است. متخصصان تایر در صورت لزوم وزنه هایی را برای متعادل کردن لاستیک ها اضافه می کنند.

وقتی لاستیک تعوی ض می شود. هنگامی که یک وزنه تعادل جابجا یا برداشته می شود. هنگام خرید لاستیک نو. تعادل چرخ ها چگونه است؟

برای متعادل کردن چرخ، مکانیک شما از یک ماشین متعادل کننده استفاده می کند تا تعیین کند که نقاط سنگین کجا هستند.
سپس وزنه‌ها به بیرون یا داخل چرخ متصل می‌شوند تا با نیروهای گریز از مرکز وارد بر نواحی سنگین هنگام چرخش چرخ مقابله کنند.

اگر احساس کردید جهش، لرزش یا لرزش دارید، سریعاً با یک متخصص لاستیک مشورت کنید.