فرش 9 متری جدید پرفروش ترین فرش سال شد

اگرچه ما از اصطلاحات فرش 9 متری جدید و قالی به عنوان یک معنی استفاده می کنیم، از نظر فنی در واقع یک دنیا تفاوت بین این دو وجود دارد هم فرش 9 متری جدید و هم فرش برای اشاره به یک تکه پارچه ضخیم که معمولاً با استفاده از الیاف ارگانیک مانند پنبه، جوت الیاف گیاهی که می‌تواند به نخ قوی و درشت ریسیده می‌شود، ابریشم یا پشم بافته می‌شود، استفاده می‌شود.

فرش 9 متری جدید را می توان از مواد مصنوعی نیز تهیه کرد و هر دو معمولاً برای تزئین منازل و ادارات در سراسر جهان استفاده می شوند. کلمه قالی به اجناس کوچکتر مانند فرشی که تقریباً 2 متر در 2 متر است اشاره دارد در حالی که کلمه فرش 9 متری جدید به وسایل بزرگتر مانند فرشی که بیش از 2 متر عرض و 2 متر طول دارد اطلاق می شود فرش 9 متری جدید و موکت هر دو اساساً کف پوش هستند و تنها تفاوت آنها در بزرگی آنهاست اگر دقت کنید می بینید که الیاف فرش در واقع حلقه های کوچکی هستند که در قسمت زیرین فرش بافته شده اند.

فرش

 

این حلقه ها پرز فرش نامیده می شود و ارتفاع پرز فاصله بین بالای حلقه ها و سطح زیرین فرش است فرش های پرزدار دارای الیاف و حلقه های بلندتری هستند و اغلب به آن فرش شگ می گویند به دلیل ارتفاع، فرش‌های پرز عمیق‌تر نسبت به فرش‌های پرز کم و متوسط، نسبت به فرش‌های پرز کم‌تر و در لمس نرم‌تر هستند اما جاروبرقی نیز اغلب دشوارتر است برای اینکه یک فرش پرز عمیق را تا حد امکان نو نگه دارید، نباید آن را در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است قرار دهید.

نحوه سبک دادن به آن: حلقه های بلند فرش پشمالو زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می کند، بنابراین با قرار دادن آن در زیر مبلمان با عناصر متضاد، آن را به نمایش بگذارید به عنوان مثال، یک میز قهوه با چوب تیره روی یک فرش سفید پرز، کنتراست شدیدی ایجاد می کند و بافت نرم فرش را نمایان می کند.