شکلات سنگی پارمیدا مناسب برای کاهش مصرف انسولین در افراد مبتلا به مرض قند است

آموزش طرز تهیه شکلات سنگی پارمیدا در منزل را در این خبر مطالعه کنید.

جهت ها:
1. ابتدا تمام مواد و موارد ذکر شده در بالا را روی میز یا محل کار خود قرار دهید. 2. کاغذ مومی را روی ورقه پخت خود قرار دهید.

3. بادکنک های خود را تمیز، خشک و منفجر کنید. 4. بادکنک های خود را باد کنید تا ته آن شکلی باشد که می خواهید کاسه شما باشد.

5. در یک قابلمه، 2 فنجان شکلات چیپسی را اضافه کنید. 6. هم بزنید تا کاملا ذوب شود. 7. مقدار کمی شکلات ذوب شده را روی کاغذ مومی قرار دهید. این پایه کاسه شماست.

8. بادکنک های خود را یکی یکی در شکلات فرو کنید. 9. در صورت تمایل، آن را در اسپرینکل ها، کوکی های خرد شده و غیره فرو کنید.

10. بادکنک های غوطه ور شده را روی کاغذ مومی خود قرار دهید. 12. بعد از اینکه تمام بادکنک هایتان را درست کردید، بگذارید یک شب بماند یا به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید. 13. بالای بادکنک را ببرید.

14. پس از تخلیه بادکنک با دقت پوست آن را جدا کنید. کاسه خود را به دلخواه پر کنید. 2½ C. خامه غلیظ، تقسیم شده 8 اونس چیپس های شکلاتی نیمه شیرین با کیفیت بالا یا شکلات پخت

¼ C. شکر دانه ریز 2 عدد تخم مرغ بزرگ
اختیاری، برای سرو: خامه فرم گرفته، گیلاس ماراسکینو و/یا تکه های پرتقال ماندارین جهت ها:

1. 1 فنجان خامه غلیظ را با چیپس های شکلاتی روی حرارت متوسط رو به پایین گرم کنید و مدام هم بزنید تا چیپس ها ذوب شوند. کنار بگذارید.

2. در یک کاسه متوسط تخم مرغ و شکر را با همزن دستی با سرعت متوسط به مدت 3 دقیقه بزنید. 3. در حین هم زدن با همان تنظیمات بالا، مخلوط شکلات ذوب شده را به آرامی به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید.

در صورت استفاده، پوست پرتقال را هم بزنید. پس از ترکیب شدن، دوباره داخل ماهیتابه ای که برای آب کردن شکلات استفاده شده است بریزید. روی حرارت متوسط قرار دهید و مدام هم بزنید تا غلیظ شود.

4. قبل از اینکه به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک شود، آن را از روی حرارت بردارید و کمی خنک کنید. 5. پس از سرد شدن، خامه غلیظ باقیمانده را هم بزنید تا قله های سفت شکل بگیرد.

شکلات خنک شده را به آرامی در خامه زده شده بریزید تا کاملا ترکیب شود. مخلوط باید یک قوام کرکی داشته باشد. 6. برای سرو، موس شکلاتی را با قاشق در کیسه ای بریزید و در ظرف های دسر کوچک لوله کنید.