زالوی آب شیرین سمی خاکی خون خورده

از نظر طب سنتی و طب اسلامی زالو یکی از روش های درمان بسیار راحت و آسان می باشد که به خوبی و به زودی جواب خوبی را می توانید از این روش درمان به دست آورید. زالوی آب شیرین سمی توسط معتبرترین تولید کننده با اطمینان خاطر به دست شما عرضه می شود و شما به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید‌‌. فروش کلی زالو در این مرکز با قیمتی بسیار مناسب انجام می شود.

زالوی آب شیرین سمی خاکی خون خورده

فروش زالوی آب شیرین

فروش زالوی آب شیرین در سال های اخیر مردم بیشتر برای درمان بیماری ها و اختلالات خود به طب سنتی و زالو درمانی رو می آورند. از همین رو تقاضا برای خرید و فروش زالوی آب شیرین بیشتر شده است. مراکز متعددی اقدام به کشت زالوی آب شیرین کرده اند، برخی از این مراکز توانسته اند زالو های با کیفیتی را پرورش دهند.

عوامل عدیده ای بر قیمت انواع زالو موثر اند. برخی از این عوامل به شرح زیر است.

  • درشت یا ریز بودن زالو: زالو ها در اندازه های مختلف وجود دارند اما زالوی خوب و مرغوب زالویی است که طول آن کمتر از ۲۵ سانتی متر باشد.
  • رنگ زالو: زالو ها در رنگ های مختلفی ارائه می شوند و بر اساس رنگ نیز تقسیم بندی می شوند. هرچه رنگ زالو روشن تر و شفاف تر باشد کیفیت بالاتری دارد و نتیجه بهتری در درمان خواهد داشت.
  • نوع زالو: حدود ۴۰۰ نوع زالو در جهان وجود دارد که تنها ۱۵ نوع آن زالوی طبی است و برخی از این ۱۵ نوع نیز نسبت به سایرین بهتر اند و از قیمت بالاتری برخوردار اند.
  • کمیاب بودن: هرچه زالو کمیاب تر باشد قیمت بالاتری دارد.

در سراسر دنیا گونه های مختلفی از زالو کشف شده است که اغلب آنها سمی و غیر کاربردی هستند. همین امر سبب شده تا عده زیادی با وجود فعالیت مستمر در این حوزه نتوانند زالوهای درمانی را از دیگر نمونه ها تشخیص دهند. بنابراین یکی از اولین و مهمترین نکات برای خرید زالو، انتخاب مراکز پرورشی و تولیدی معتبر است.

قبل از اقدام به خرید این موجودات، بهتر است که مطالعه دقیقی در مورد پرورش دهندگان جهانی زالو، صادرکنندگان و بازارهای هدف پررونق داشته باشید. امروزه کشورهای توسعه یافته توانسته اند سهم قابل توجه ای در بازار صادراتی انواع زالو طبی و درمانی داشته باشند.

در ایران نیز با توجه به گستردگی حوزه پزشکی، به ویژه طب سنتی استفاده از زالو درمانی رونق زیادی دارد که افزایش تجربیات تامین کنندگان و پرورش دهندگان این کرم های حلقوی را موجب شده است. این امر به عنوان یک معیار رقابتی زمینه های لازم را جهت صادرات زالو به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی را فراهم کرده است.

خریداران باید بتوانند ضمن بررسی تمامی جوانب تامین و خرید زالو ها، شیوه های مناسبی را نیز برای بسته بندی و ارسال این موجودات انتخاب کنند. چرا که تغییر دمای آب و محیط نگهداری زالوها برای مدت زمان طولانی سبب تلف شدن یا کاهش عملکرد آنها در کوتاه مدت می شود.

زالو درمانی معمولاً بین ۲۰ تا ۴۵ دقیقه انجام می شود در این مدت هر زالو مقدار ۱۵ میلی لیتر خون را می مکد. برخی از انواع زالو ها سمی هستند و ممکن است در سلامت انسان خطرناک باشند، به همین دلیل در ابتدای امر باید زالو توسط فرد خبره شناسایی شود.

در حال حاضر زالو درمانی پس از انجام انواع عمل های جراحی پلاستیک و دیگر جراحی های میکروسکوپی استفاده می‌ شود، در واقع زالو در بزاق خود ماده ای ضد انعقادی ترشح می کند که از لخته شدن خون در بدن جلوگیری خواهد کرد و سبب بهبود گردش خون می شود. جریان خون بهتر باعث بهبود سریع‌ تر زخم‌ ها خواهد شد.

در کشورهای هند، یونان، ایران روم استفاده از زالو درمانی بسیار رایج می باشد، در قرن نوزدهم از زالو درمانی به عنوان درمانی برای سردرد، تب، زخم های عفونی و… استفاده شده است. در واقع زالو درمانی به عنوان یکی از روش‌ های مرسوم در طب سنتی ایرانی بوده که در کشور ایران قدمتی چندین ساله دارد.

ابوعلی سینا در رابطه با استفاده از زالو درمانی در درمان بسیاری از بیماری ها در کتاب قانون خود نوشته است. در این روش زالو روی پوست قرار می‌ دهند و زالو را با دندان های خود پوست را سوراخ خواهند کرد. با توجه به موارد بالا میزان خرید و فروش زالو بسیار بالا می باشد و افراد تمایل کثیری به استفاده از این روش درمانی دارند.

زالو آب شیرین برای کاهش درد و بهبود خون رسانی و برای جلوگیری از لخته شدن از خود ماده های متنوعی را ترشح می کند، زالو درمانی برای کسانی که دچار عوارض دیابت هستند و افرادی که مبتلا به بیماری قلبی اند و کسانی که واریس دارند، توصیه می شود. مشکلات گردش خون و بیماری‌های قلبی و عروقی، فشار خون رگ های واریسی، هموروئید، مشکلات پوستی و آرتروز همگی از بیماری‌ هایی هستند که می‌ توان با زالو درمانی به درمان آن ها کمک کرد.

علاوه بر این در درمان مشکلات مفصلی به دلیل خاصیت ضد التهابی گزینه مناسبی برای مصرف می باشد، افرادی که دچار کم خونی هستند یا شریان های آن ها آسیب دیده اند، کاندید مناسبی برای زالو درمانی نیستند، همچنین به افراد زیر ۱۸ سال و زنان باردار توصیه می‌ شود که از انجام این درمان پرهیز کنند.

با توجه به مزیت های بالای زالو درمانی، میزان خرید و فروش زالوی آب شیرین بسیار زیاد می باشد، در حال حاضر مراکز خرید و فروش درصد بالایی از انواع زالو را در اختیار افراد قرار می‌ دهند و با این وجود می توان با هزینه کم تری محصول خریداری کرد.

چنانچه مایل به خرید زالو آب شیرین هستید و یا می خواهید از قیمت عمده زالو اطلاع یابید اما از مراکز معتبر فروش آن فاصله دارید و یا امکان رفتن به این مراکز برای شما فراهم نیست می توانید به صورت آنلاین و از طریق همین سایت که سایت رسمی فروش انواع زالو آب شیرین است اقدام نمایید.

در صورت ثبت سفارش مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده محصول مورد نظر را درب منزل شما ارسال می‌کنند. در این صورت شما علاوه بر حذف هزینه‌ های مربوط به رفت و برگشت در وقت خود صرفه جویی می کنید.