درب ضد سرقت ترک در اهواز از مرگ کودکان در برابر سونامی جلوگیری کرد

اگر به دنبال یک نوع درب ضد سرقت ترک در اهواز اولیه هستید که برای سال‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، درهای چوبی و لبه‌دار را در صدر فهرست خواهید یافت. این درب ها دارای چوب های چوبی با ارتفاعی مانند خود در هستند که با تراکم 35 میلی متر وارد می شوند که به صورت شیار و زبانه به هم متصل می شوند. به طور کلی، درها با سه تاقچه (اعضای افقی) برای بالا، مرکز و پایین ارائه می شوند.

برای طراحی بهتر و استحکام بیشتر، درب های چوبی و لبه دار را می توان به طور معمول مهاربندی یا مهاربندی و قاب بندی کرد که به نیاز شما بستگی دارد. این درها معمولاً برای حمام ها، توالت ها و سایر اتاق ها استفاده می شوند. با این حال، درب های چوبی و لبه دار معمولاً در خانه هایی استفاده می شود که اقتصاد نقش مهمی دارد.

درب فلاش دارای سطحی کاملاً صاف است زیرا از تخته فیبر با چگالی متوسط یا تخته سه لا ساخته شده است که بیشتر روی یک قاب چوبی سبک وزن تعمیر می شود. بنابراین، دارای یک هسته توخالی است که اغلب با بارهای مواد هسته مقوایی پر می شود.

 

سازنده درب ضدسرقت | نکات بسیار مهم هنگام خرید اینترنتی | - دفتر مرکزی فروش درب  ضدسرقت مهرسو

به علاوه، درب های فلاش معمولاً برای فضای داخلی خانه استفاده می شوند، اگرچه با کمی تغییرات اینجا و آنجا می توان از آن به عنوان درب بیرونی استفاده کرد. برای چنین درهایی، چارچوب ها را می توان با فولاد یا چوب ساخت که می تواند وزن را به درستی نگه دارد. درها همچنین در امتداد یک طرف لولا شده اند تا درب به سمت یک جهت باز شود.

این نوع درب به دلیل محدوده قیمت مقرون به صرفه، دوام و زیبایی کلی آن معمولا در بازار یافت می شود. اما اگر قصد دارید از درهای فلاش برای حمام یا توالت استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که سطح داخلی درب با ورق های آلومینیومی پوشانده شده است تا از آسیب آب جلوگیری شود. و چارچوب چنین درهایی را می توان به هر روش معمولی ساخت.