داشتن تراکتور رومانی کشاورزی را برای شما راحت می کند

هدف اصلی آموزش ایمنی تراکتور به کودکان به خصوص خردسالان، آموزش دوری از تراکتور است. تراکتورها نه تنها برای راننده، بلکه برای کسانی که در نزدیکی هستند خطرات احتمالی دارند. با رشد و تکامل کودکان، آنها شروع به درک مفاهیم انتزاعی می کنند.

قوانین برای کودکان بسیار کوچک سیاه و سفید است، در حالی که قوانین برای کودکان بزرگتر که شروع به درک بیشتر می کنند، بر اساس درک و پیچیدگی خطر است. این به آنها اجازه می دهد تا مفهوم مکانیسم های خطرناک، خطرات ناشی از آن و صدمات احتمالی را به یکدیگر متصل کنند.

اگر کودکان این خطرات را درک کنند، به احتمال زیاد از قوانینی پیروی می کنند که برای ایمن نگه داشتن آنها در نظر گرفته شده است. طرح درس های موجود در این بسته آموزشی دارای سن پیشنهادی برای هر فعالیت می باشد. بسیاری از فعالیت ها را می توان با ساده سازی یا افزودن جزئیات بیشتر با سایر گروه های سنی تطبیق داد.

تراکتورها نقش اصلی را در مزرعه دارند. از آنجایی که تراکتورها بار کار اسب ها و قاطرها را در اولین بخش قرن بیستم به عهده گرفتند، تأثیر زیادی بر تولیدات کشاورزی مدرن گذاشتند. تراکتورها رایج ترین تجهیزات کشاورزی هستند. آنها تجهیزات و مواد را حمل می کنند، ادوات را می کشند و برای سایر تجهیزات نیرو می دهند.

تراکتور رومانی برای کمک به اپراتورها در انجام کار در مزرعه در نظر گرفته شده اند. آنها می توانند بزرگ و بسیار قدرتمند باشند. اندازه و قدرت آنها در صورت عدم استفاده صحیح می تواند منبع آسیب باشد. تراکتورها در زمین های ناهموار و ناهموار استفاده می شوند و می توانند پیچ های تند ایجاد کنند. اگر این کار با سرعت بالا یا توسط یک اپراتور آموزش ندیده انجام شود، می تواند باعث آسیب شود.

کشاورزی، معدن و ساخت و ساز به عنوان سه صنعت پرخطر در ایالات متحده رتبه بندی می شوند. تراکتورها در حدود 32 درصد از صدمات مربوط به کشاورزی دخیل هستند که 44 درصد از مرگ و میرهای مربوط به تراکتور در ایالات متحده به طور خاص مربوط به واژگونی است.

منبع اصلی صدمات کشنده به کودکان در مزرعه ماشین آلاتی است که شامل تریلی تراکتور می شود. واژگونی تراکتور، واژگونی، درهم‌تنیدگی برق (PTO) و برخورد با وسایل نقلیه غیرکشاورزی در جاده‌های عمومی از علل اصلی مرگ و میر ناشی از مزرعه و صدمات جدی در ایالات متحده است.

خرید تراکتور دست دوم می تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه تری برای ما باشد هچنین می توانید از سایت های معتبر نرخ های این محصول را استعلام بفرمایید.

هر ساله بیش از 250 کشاورز، اعضای خانواده و کارمندان آنها در نتیجه حوادث مربوط به تراکتور جان خود را از دست می دهند. نیمی از این مرگ و میرها زمانی اتفاق می افتد که تراکتور واژگون می شود و اپراتور را له می کند. دانشگاه کنتاکی تخمین می زند که به ازای هر مرگ و میر، 4.46 آسیب غیرکشنده ناشی از واژگونی رخ می دهد.

  • منابع:
    1. Tractor Safety: background information & activity book
  • تبلیغات: 
    1. فرد فقیری که با استفاده از هوش خود ثروتمند شد
    2. راز کشتی تجاری که در اقیانوس ناپدید شد
    3. ملکه ای که با تولید ژل رویال معروف شد
    4. تاثیرات منفی سنگ ها بر روی اعصاب انسان!