تاثیر قوانین لباس بر یادگیری دانش آموزان

دانش آموزی به دلیل پوشیدن یک پیراهن کوتاه از کلاس بیرون کشیده می شود و به دلیل اینکه لباسی برای تعویض ندارد، به خانه فرستاده می شود و بقیه روز مدرسه را از دست می دهد. دانش آموز ممکن است پس از از دست دادن یک درس و نیاز به جبران کار عقب بماند.

طبق قانون Find Law، اولین قانون لباس پوشیدن عکس لباس مجلسی پس از پرونده Tinker vs. Des Moines برای اطمینان از عدم حواس پرتی و اجازه دادن به مدیران برای نظارت و محدود کردن فردگرایی دانش آموزان به منظور ایجاد یک محیط آموزشی مناسب ایجاد شد. با این حال، طبق گزارش VOX، پس از اعتراض دانش‌آموزان و والدین، مدارس دولتی در سراسر کشور در چند سال گذشته رویکرد ملایم‌تری نسبت به کدهای لباس در پیش گرفته‌اند.

امی پارمنتیه، دستیار مدیر مدرسه گفت: «من فکر می‌کنم از آنجایی که همه ما استانداردهای متفاوتی در مورد لباس مناسب داریم، تعیین یک [کد لباس] جهانی بسیار سخت است.

به گفته دانشگاه فرزنو پاسیفیک، چه چیزی طلا را جذب میکند یکی از دلایل قوانین سختگیرانه لباس، ایجاد محیطی مشابه محیط کار است. با این حال، تحقیقات آنها نشان داد که نظارت شدید بر روی لباس دانش‌آموزان به جای سازگاری، خلاقیت و تفکر انتقادی، انطباق را افزایش می‌دهد، که ویژگی‌هایی هستند که هم در محیط آموزشی و هم در محیط شغلی مطلوب‌تر هستند.

Alyse Madsen، یکی از اساتید ارشد، گفت: «لباس [لباس] دانش‌آموزان تنها زمانی بر یادگیری تأثیر می‌گذارد که آنها به شیوه‌ای افراطی لباس بپوشند». قوانین لباس پوشیدن سختگیرانه بیانگر خود دانش آموزان را نقض می کند و محیطی کسل کننده با خلاقیت کمی ایجاد می کند.

مطابق با عنوان نهم، یک قانون حقوق مدنی که تبعیض جنسیتی در مدرسه یا هر رویدادی را که توسط مدرسه حمایت می‌شود، مبل سلطنتی طوسی ممنوع می‌کند، کدهای لباس مجاز به تعصب جنسیتی نیستند. با این حال، مصاحبه ای که توسط مجله تایم انجام شد نشان داد که دانش آموزان دختر اغلب احساس می کنند به طور ناعادلانه ای مورد هدف کدهای لباس قرار می گیرند و بیان می کنند که بدن آنها نباید به عنوان یک عامل حواس پرتی در یک محیط دانشگاهی دیده شود.

ساموئل پارک ارشد گفت: «شنیده‌ام و دیده‌ام که زنان بسیاری برای پوشیدن شلوارک کوتاه کد می‌پوشند، آموزش دوخت حوله تن پوش بدون الگو اما مردان شلوارک‌هایی با طول یکسان و گاهی کوتاه‌تر می‌پوشند، و به نظر می‌رسد هیچ‌کس با آن مشکلی نداشته باشد». اگر حواس پسری با شانه‌های آشکار دختری پرت شود، بیشتر تقصیر آن پسر برای یافتن بهانه‌ای برای حواس‌پرتی است تا اینکه دختری که فقط لباسی را که می‌خواهد می‌پوشد، زیرا بیرون گرم است یا شیک است.»

  • منابع:
    1. Dress codes affect student learning
  • تبلیغات: 
    1. مردی که از پشت بام خانه توانست به درآمد میلیونی برسد
    2. بازیگر معروفی که پسرش را به قتل رساند!
    3. پرستار خوش ذوق با سرنگ باری بچه ها اسباب بازی درست می کند
    4. مردی با مصرف پرتقال خشک تبدیل به حیوانی عجیب شد!