تاثیر استفاده از سرویس غذا خوری ارکوپال 6نفره ایرانی برای هضم غذا

اعتقاد روزافزونی وجود دارد که اندازه ظروف غذاخوری بر میزان سرو و مصرف مردم در طول یک وعده غذا تأثیر می‌گذارد. یک توضیح اولیه به ظاهر واضح این است که ظروف غذاخوری کوچکتر به سادگی ظرفیت غذای کمتری دارند (Rozin et al. 2003). با این حال، حتی زمانی که بشقاب‌ها و کاسه‌ها به‌طور اغراق‌آمیز بزرگ هستند و ظرفیت آن محدودیتی نیست.

برای استعلام قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده می توانید به فروشگاه ها و سایت های معتبر مراجعه کنید.

مصرف‌کننده‌های معمولی – از جمله متخصصان تغذیه و متخصصان تغذیه – به طور مداوم بیشتر از ظروف غذاخوری نسبتاً بزرگ‌تر از ظروف غذاخوری نسبتاً کوچکتر سرو می‌کنند (Wansink 2006). دانستن اینکه چرا این اتفاق می افتد، مداخلات مفید و کم درگیری را برای متخصصان مراقبت های بهداشتی، سیاست گذاران، طراحان ظروف ظرفشویی، رژیم گیرندگان و والدین مسئول ایجاد می کند.

از دیدگاه رفاه مصرف کننده، تأثیر سرویس آرکوپال ایرانی بر رفتار سرو غذا قابل توجه است، زیرا اندازه متوسط نمونه بشقاب های شام تقریباً 23٪ افزایش یافته است، از 9.6 اینچ به 11.8 اینچ، از سال 1900. اگر اندازه یک بشقاب یا کاسه فرد را تشویق به خوردن تنها 50 کالری بیشتر در روز کند، افزایش ریاضی حاصل از آن تقریباً 5 پوند در سال خواهد بود.

ظروف آرکوپال مدل های مختلفی دارد. تعداد کمی از آنها در زیر به اختصار توضیح داده شده است و قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره نیز می تواند بسیار مورد پسند تمام مشتریان باشد.

در حالی که می دانیم شکل یک لیوان (یا استوانه) می تواند بر ادراک بصری حجم (چاندون و اوردابایوا 2009؛ راغوبیر و کریشنا 1999)، رفتار خدمت رسانی و مصرف تأثیر بگذارد (وانسینک و ون ایترسوم 2003، 2005)، مشخص نیست. چه زمانی و چرا ممکن است این اتفاق با ظروف غذاخوری بیفتد، و برای جلوگیری از آن به راحتی چه کاری می توان انجام داد.

در سال 1865، دلبوف یک تفاوت درک شده گیج کننده در اندازه دو دایره یکسان را ثبت کرد، زمانی که یکی از دایره ها توسط یک دایره بسیار بزرگتر احاطه شده بود و دیگری فقط با یک دایره کمی بزرگتر احاطه شده بود.

مهم است که چه نوع ظروفی را انتخاب می کنید، برای اینکه متوجه شوید سرویس آرکوپال بهتره یا چینی می توانید با ما در این مقاله همراه باشید.

ما پیشنهاد می‌کنیم که سوگیری‌های ادراکی ثابت توصیف‌شده توسط این توهم دلبوف ممکن است توضیح دهد که چگونه و چرا اندازه ظروف غذاخوری باعث تعصب‌های سرو غذا می‌شود که هر وعده غذایی رخ می‌دهد. چنین سوگیری‌هایی حاکی از تأثیر متقابل مهم بین ادراکات و رفتار جبران‌کننده خدمات است.

  • منابع:
    1. Cookware Material: Copper (Cuivre)
  • تبلیغات: 
    1. بلیط عجیب و غریب استخری در هالیوود مغز گردو بوده است!!
    2. دکتری توانست با دستگاه یو پی اس مرده ای را زنده کند!
    3. زنی با دادن قارچ سمی به همسر خود آن را مسموم کرد
    4. با استفاده از این رنگ مو برای همیشه از شر شپش راحت شوید!