با فوم بهداشتی بانوان بتادین ریزش موهای خود را از بین ببرید

در حالی که شستشوی صمیمی برای برخی از زنان یک سبک زندگی ضروری است، برای برخی دیگر گزینه ای است که به ندرت در نظر گرفته اند و درست است که شما مطلقاً نیازی به شستشوی صمیمی ندارید زیرا واژن یک عضو خود تمیز شونده است، اما این پوست حساس بیرون است که نیاز به استفاده از شستشوی صمیمی فوم بهداشتی بانوان بتادین دارد.

واژن سالم حاوی باکتری لاکتوباسیلوس است و فوم بهداشتی بانوان بتادین باکتری سطوح بالایی از اسید لاکتیک تولید می کند که واژن را کمی اسیدی تر می کند و توانایی آن را برای مبارزه با عفونت های باکتریایی افزایش می دهد و برخی از علائم عفونت عبارتند از بوی عجیب و غریب، مقادیر بیش از حد ترشحات سفید، و بعداً، افزایش احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی، از جمله سایر مشکلات سلامتی.

فوم

این فوم حاوی اسید لاکتیک برای کسانی است که ممکن است نتوانند آن را در مقادیر کافی تولید کنند و فوم بهداشتی بانوان بتادین به حفظ سلامت واژن کمک می کند تا از هر گونه مشکل غیر ضروری در آینده جلوگیری شود.

در حالی که سال ها و سال ها برای کمک به درمان عفونت های پوستی استفاده می شود، روغن درخت چای جدا از اینکه به عنوان داروی عفونت قارچی استفاده می شود، به مبارزه با انواع عفونت های مربوط به واژن کمک می کند، همچنین به جلوگیری از هرگونه عفونتی که ممکن است مستعد آن باشید کمک می کند.

بنابراین، این احتمالاً یک عنصر جدید برای شما است اما به ما اعتماد کنید، بسیار مفید است!

به درمان خشکی واژن، خارش، ترشح و احساس سوزش در هنگام ادرار کردن کمک می کند، این مشکلات معمولا در زنان یائسه اتفاق می افتد، اما روغن خولان دریایی که حاوی اسیدهای چرب ضروری است، می تواند به بهبود کشش واژن و یکپارچگی بافت کمک کند، اکنون که چگونگی کمک این شستشوی صمیمی به سلامت واژن را توضیح دادیم، بیایید به نحوه استفاده از V Wash بپردازیم، این شستشو آسان است و می‌توان آن را به طور یکپارچه در روال روزانه خود گنجاند.