با شوینده کدلی در یک هفته چروک های خود را از بین ببرید

اگر تنها 20 ثانیه در روز را به تمیز کردن صورت خود با شوینده کدلی اختصاص می دهید شستن یا پاکسازی با شوینده کدلی که روی یک تکه پنبه زده اید، بدانید که برای حل کردن و از بین بردن تمام ناخالصی ها کافی نیست.

باکتری ها، سبوم و ذرات کثیفی روی صورت شما باقی می مانند و پوست را خفه می کنند و آن را بی روح می کنند اگر دو بار صورت خود را با یک محصول تمیز می کنید، کار زیادی هم انجام نداده اید.

این یکی از قوانین شیمی است که در پاکسازی مضاعف صورت که باید در شب اجباری باشد، کاملاً کار می کند و به دلیل این قانون، مهم است که بدانیم چرا باید دو بار صورت خود را تمیز کنیم، یعنی چرا باید پاکسازی مضاعف انجام دهیم حتی اگر در روز آرایش نمی‌کنید، پاک کردن صورت خود با شوینده کدلی باید اولین گام در روتین مراقبت از پوست شبانه شما برای پاک کردن منافذ از آلودگی‌های انباشته شده باشد.

شوینده

بار دوم، با یک پاک کننده مبتنی بر آب، برای از بین بردن ناخالصی های محلول در آب، مانند عرق و کثیفی که در طول روز به صورت چسبیده است، تمیز کردن به این روش تضمین می کند که هر دو نوع آلودگی از پوست ما پاک می شود و صورت تا عمیق ترین لایه های ممکن پوست که می تواند با این روش تمیز کردن پوشانده شود، تمیز می شود.

محصول پاک کننده پوست بر اساس نوع پوست، پوست های معمولی را باید با روش های ملایم شست و شو داد که با انتخاب پاک کننده ای با ترکیب مینیمالیستی، برای پوست تهاجمی نباشد، اگر پوست معمولی دارید، پاک کننده ژل و روغن را انتخاب کنید.

پوست های خشک را باید با محصولاتی که در رده «پاک کننده های مرطوب کننده» طبقه بندی می شوند شست و شو داده شود و آسیب بیشتری به سد محافظ ضعیف پوست وارد نکند، اگر پوست خشکی دارید، پاک کننده ای به شکل کف و شیر انتخاب کنید.