استفاده اط صابون کربن سیاه بیز موهای زائد را از بین می برد

محقق پوست عطرها، اتیل و الکل موجود در صابون را به لیست موادی که باید از آنها اجتناب کرد اضافه می کند زیرا این مواد می توانند پوست را خشک کرده و باعث تحریک نیز شوند. به دنبال لانولین یا اسید هیالورونیک باشید.

کلاین موجود در صابون کربن سیاه بیز همچنین بر اهمیت جستجوی موادی مانند لانولین و اسید هیالورونیک برای اثر آبرسانی آنها تاکید می کند. لانولین روغنی که از غدد چربی گوسفند ترشح می شود دارای خواص مرطوب کنندگی و حالت دهنده برای مو و پوست است، در حالی که اسید هیالورونیک یک مولکول کلیدی است که در رطوبت پوست نقش دارد.

از رنگ های مصنوعی خودداری کنید جیمی باچاراچ، متخصص طبیعی و سرپرست طب سوزنی اورشلیم، توضیح می دهد که نه تنها باید به دنبال موادی باشید که پوست را آبرسانی می کنند، بلکه مهم است که از رنگ های مصنوعی نیز اجتناب کنید.

او می‌گوید: «شرکت‌هایی که کیفیت و ترکیب شیمیایی استفاده از صابون کربن سیاه بیز  خود را به خطر می‌اندازند تا به زیبایی رنگ خاصی دست یابند، پوست مشتری خود را در اولویت قرار نمی‌دهند.

صابونی مناسب برای شستشوی صورت شما | دکتر اویل

او می‌افزاید: «رنگ‌های مصنوعی از نظر شیمیایی به دست می‌آیند و معمولاً تأثیر نامطلوبی روی پوست می‌گذارند، مانند آن‌ها ممکن است به جای تسکین، مشکلات پوست خشک را تشدید کنند».

هنگام خرید صابون، قبل از خرید به بوییدن آن نیز کمک می کند. غیر معمول نیست که صابون ها و مواد شوینده بدن دارای رایحه های اضافه شده باشند. این برای حواس جذاب است اما می تواند پوست را خراب کند.

باچاراچ ادامه می‌دهد: «صابونی که بیش از حد معطر یا معطر است، تقریباً همیشه مملو از رایحه‌های مصنوعی و مواد شیمیایی است تا بوی قوی و حلقه‌ای را در مصرف‌کنندگان ایجاد کند». صابون‌های بی‌خطری که پوست خشک را تسکین می‌دهند، تقریباً همیشه عطر قوی ندارند بنابراین قبل از استفاده از صابون روی پوستتان، حتماً آن را بو کنید تا خشکی پوست شما را بدتر نکند.»

او در ادامه توضیح می‌دهد: «این ماده هیچ اثری بر جای نمی‌گذارد، برای پوست ملایم و غیر تحریک‌کننده است، عطری ندارد و پوست را خشک نمی‌کند» این میله حمام ضد حساسیت به اندازه کافی ملایم است که می توانید روزانه روی بدن و صورت استفاده کنید.