استفاده از کت چرم قهوه ای در جنگل های آمازون ممنوع اعلام شد

تولیدکنندگان کت چرم قهوه ای معمولاً از طراحان برای ایجاد الگوهایی استفاده می کنند که از آن کت های چرمی ساخته می شوند. ماشین های کامپیوتری طرح ها را بر اساس جداول دولتی اندازه گیری بدن درجه بندی می کنند.

این جداول اندازه ها را بر اساس وزن و قد تعیین می کنند. سپس کامپیوتر با استفاده از طرح اصلی، الگوهایی را تولید می کند. انواع اندازه های الگو ساخته شده است.

چرم دباغی شده روی میزهای متحرکی به نام پخش کننده قرار می گیرد. ترجیحاً چرم را یک لایه برش دهید. ممکن است یک الگوی دستمال کاغذی روی چرم گذاشته شود یا یک الگوی با گچ خیاطی روی چرم مشخص شود.

پخش کننده مانند تسمه نقاله عمل می کند و چرم را به دستگاه برش منتقل می کند. جدیدترین فناوری از یک سیستم پرتو لیزر کامپیوتری استفاده می کند که درزهای پارچه را به جای بریدن تبخیر می کند. عملکرد پرسرعت این سیستم برای برش تک لایه چرم ایده آل است.

مرحله نهایی را تکمیل یا اعمال یک پوشش نازک بر روی سطح چرم برای حفظ ظاهر آن می نامند. برخی لعاب داده می شوند تا ظاهری صیقلی داشته باشند، در حالی که برخی دیگر رنگ آمیزی یا رنگی هستند. پس از اتمام مراحل، قطعات چرمی به کارخانه های پوشاک فرستاده می شود.

پوشاک چرمی هنوز هم اقلام لوکس محسوب می‌شوند و برخی از مصرف‌کنندگان مایلند برای لباس‌هایی که با دست توسط صنعتگران ماهر ساخته می‌شوند، هزینه بیشتری بپردازند. مراحل زیر مراحلی هستند که در تولید انبوه کارخانه استفاده می شوند.

پوست حیوان از سه لایه تشکیل شده است – اپیدرم یا لایه بیرونی. درم یا لایه میانی؛ و یک لایه چربی درم که کوریم نیز نامیده می شود، لایه ضخیمی است که برای به دست آوردن چرم پردازش می شود. کلاژن یا پروتئین فیبری موجود در کوریم به چرم استحکام و انعطاف‌پذیری می‌دهد.