از سس قرمز بزرگ برای بیهوش کردن مجروحان جنگی استفاده می شد

وقتی طرز تهیه سس قرمز برزگ را یاد گرفتیم، سوال این است: چگونه آن را میل کنیم؟ سس فلفل بسیار پرکاربرد است، می توان از آن برای تهیه کروتون های خاص استفاده کرد یا می توان آن را برای همراهی و خوش طعم کردن بسیاری از غذاهای دیگر سرو کرد.

به عنوان مثال، با پنیرهای نرم تازه یا برای همراهی با پنیرهای بزی عالی است: طعم شیرین طبیعی سس فلفل تضاد شگفت انگیزی را با این محصولات لبنی ایجاد می کند.

سس فلفل و گوشت قرمز همخوانی کاملی دارند: گوشت چه آب پز، چه کبابی یا کبابی، طعم ترش و شیرین این طعم جادویی را به گوشت می دهد، البته اگر چاشنی دیگری به جز کمی نمک نداشته باشد. سس فلفل همچنین با شکار یا با مرغ سوخاری فوق العاده است.

علاوه بر این، می توان از خامه فلفل برای تهیه لذیذ پانینی تماشایی با سوسیس یا همبرگر استفاده کرد.

حتی اگر کمی غیرمعمول به نظر می رسد، حتماً باید این ترکیب را با ماهی امتحان کنید: کارپاچیو اره ماهی، اما ماهی خال مخالی یا ماهی تن نیز با سس فلفل شما که سرد در یک کاسه برای هر مهمان سرو می شود، عالی خواهد بود.

اگر شما هم مانند بسیاری از ما در سراسر جهان هستید، تعیین اهداف برای کاهش وزن، خرید مقداری سس تند می تواند کمک کننده باشد. سس های تند ممکن است سرعت متابولیسم شما را افزایش دهند، می توانند به شما کمک کنند کمتر غذا بخورید و احساس سیری کنید. سس های فلفل خرد شده ما بر خلاف بسیاری از چاشنی های دیگر کالری کمی دارند.

دفعه بعد که برای همبرگرهای مورد علاقه خود چاشنی می آورید یا سبد پیک نیک خود را کنار هم می گذارید، مطمئن شوید که یکی از سس های فلفل خرد شده شرکت تجاری کارائیب مورد علاقه خود را داخل آن بریزید و حرارت را زیاد کنید!